Condiții de retur
Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării
Detalii despre dreptul la retragere:
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.
Condiții generale pentru returul produselor vândute si expediate de Profi Pentru Sănătate:
- Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de accesoriile cu care a fost livrat.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Sunt acceptate doar colete trimise prin intermediul unei companii de curierat rapid.
Coletul trebuie sa vină însoțit de numele în clar al expeditorului și numărul său de telefon. Nu se accepta colete cu valoare ramburs sau cu valoare transport de plata. Cheltuielile de retur sunt suportate de către client!
Modalități retur:
Înainte de inițierea procedurii de retur, clientul este obligat să ne notifice pe adresa de e-mail: office@profipentrusanatate.ro.
- Returul se poate solicita fie prin apăsarea butonului de retur din Contul meu à Comenzile mele à Cerere Retur
- Retur prin formular online
Bine de știut dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare:
- Banii vor fi returnați în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online;
- Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice;